27 Nisan 2011 Çarşamba

11. Gün ( Milas- Güvercinlik)
























Bütün turun en kısa sürüşü bugün.. Sadece 32 km ileride dün gece varamadığım Güvercinlik.
Yol çok geçmeden çift yönlü olarak trafiğe kapatıldı. Tour of Turkey Turgutreis- Marmaris etabının start aldığı saatlerdi. Trafiğe kapatılmış yolda rahat rahat ilerledim. Köylerde çocuklar, ' Abi ters yöndesin bu tarafa gidecekler' gibi şeyler söyledi yine. Onlara gülümseyip geçtim. Milas havaalanı kavşağını geçtikten biraz sonra karşı yönden ilk grup belirdi, sonra da diğerleri.. Fotoğraflarını çekip yola devam ettim. Bir kaç hafif iniş çıkıştan sonra Güvercinlikteydim. Burası gerçekten çok güzel bir kasaba. Koyun iki tarafı da orman. Hala kapalı olan iki kampingden birine yerleştim. Kampingde yaz kış kalan bir amca yardımcı oldu. Deniz manzaralı bir noktaya çadır kurup eşyalarımı yerleştirdim. Deniz 5 metre kadar ötemdeydi sadece. Sıcak bir duş çok iyi geldi. Hava parçalı bulutluydu. Treking ayakkabılarımı çıkartıp sandaletlerimi giydim ve deniz kıyısına oturdum. Ayaklarımı suya sokup termostaki kahvemin tadını çıkarttım. Burada sadece dalga sesi ve birkaç kuş var duyabildiğiniz. Böylesi bir sessizliği unutmuşum..
Öğlen kampingde kendime birşeyler hazırladıktan sonra biraz fotoğraf çekip kasabayı dolaştım. Burası herşeyi bırakıp ömrünüzün geri kalanını gaçirmek isteyebileceğiniz bir yer. Bir kaç otel, bir kaç restorant, iki bar.. küçük yazlık evler ve orman.
Akşam sahildeki bir balık restoranında yemek yedim. SAhilde dolaşıp huzurun tadını çıkarttım biraz. Gece yağmur beklendiği için eşyalarımı çadıra alıp uyudum.

3 yorum:

  1. çook güzel bir gün olmuş, okurken huzur duydum. güvercinliğe mutlaka gitmek istiyorum bu yaz, elbette otobüs kullanarak :)

    YanıtlaSil
  2. Güvercinlik'e kesinlikle gitmelisin. Anzac koyundan sonra favori mekanım. Keşke ordan ayrılmak zorunda olmasaydım. Bütün bir yıl kıyıda oturup öylece dinleyebilirim doğayı..

    YanıtlaSil
  3. Değerli blog kullacısı sitenizi çok beğendik Ambulans olarak paylaşımlarınızı ve makalelerinizin devamını diler teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil